Dröm om min förvåning..

Elliot sa; "Gå sova!"!... Förvånat frågar jag, i tron om att j ag hört fel "Vill Elliot gå och sova?".. "Ja!" sa han och sprang in till sängen!

Sköönt! Vi har haft de lite jobbigare i några veckor med nattningen då han inte vill gå och lägga sig och sen blir ledsen när vi går ut. (Vi säger gonatt och gåt ut och stänger dörren) Men vi båda föräldrar har kommit överens om att fortsätta natta som vanligt och han har blivit ledsen i en minut kasnke  och sen tystnat och somnat.. men de är ju såklart jobbigt när han blir ledsen nrä man går ut. men nu har de iallafall blivit bättre å bättre igen och idag då be om att få gå och sova är ju helt ok! ;D

I morgon har vi utflykt på schemat. Vi ska åka till Sthlm till en av Henkes kompisar som bor där! Ska bli väldigt skoj!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Det är bra med fasta rutiner :D

2010-01-05 @ 19:29:04
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Werners mamma

Va skönt att det kanske vänder nu med nattningen :) Själv såg jag fel på klockan idag och råkade lägga honom klockan fem, så jag får nog gå och lägga mig snart för han lär vakna super tidigt!

2010-01-05 @ 20:01:36
Postat av: Teres

Härligt!



Skam den som ger sig =)

2010-01-05 @ 21:47:51
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0