Busy

VI har hunnit lägga pussel, köra bilar, bygga tågbana OCH köra tågen, lekt med dockan, lekt med voffen, bäbä o pandan, kollat på foton i digitalramen, kört farfars lastbil och dessutom dansat en massa... Pust.. Vilken energi dom har dom små, och en annan har inte mycket till varken energi, ork eller i dagsläget lust. Eller jo jag har lust, jag vill leka och göra allt för E.. men de funkar inte.. Fy bubblan!

Nu har jag faktiskt satt på tvn, men för min egen skull.. Top Model snurrar på tvn. Elliot struntar blankt i vad de är som går på tvn ändå..  Så vidare de inte är bolibompaintrot ;D
Jag ska som sagt försöka få sitta ner en stund i soffan.. De är inte de lättasete för Elliot vill att man ska sitta på golvet.. HURRA :P Men iallafall ska jag försöka sitta en stund innan de blir dags att laga mat också :)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0