Sjukstuga

Igår hos moster Aina så blev Elliot väldigt trött.. han la sig och näääära på somnade på golvet i köket.. Så jag misstäntkte väl att något inte va som de skulle. Sen om vi hem och åt mat och sen bad Elliot flera gånger om att få gå och sova och klockan va bara 18.. 18.10 sov han som en stock. Senare på kvällen vaknade han till och vi tog tempen som var 39,8, alvedon o sen sova igen. Sen vaknade han flera gånger och bad tex om vatten och sen skulle han sova igen.. Sen la sig pappan på madrassen inne hos E och vid 5 hörde jag att Elliot tyckte att de va morgon, men pappan lyckades somna om honom och jag gick in till dom 10 över åtta! Skönt för dom båda.

Min natt va också helt skum.. Jag frös å frös när jag gick och la mig och när Elliot kräktes (som han gör av febern) så ropade Henke  o ville ha hjälp. Jag upp och ska hjälpa honom bädda rent  sängen men jag SKAKADE så in i hel-ete.. Henke sa åt mig flera gånger att sätta mig och tillslut satt jag o skaka o skaka. Henke frågade tom om han skulle ringa efter ambulans.. ;) Jag gick och la  mig igen under täcket och kunde väl tillslut slappna av och kände mej rätt avslagen.. men jag fortsatte frysa hela natten fram tills då dom vaknade vid 5 och när jag då vaknade var jag HELT dyngsur! Och huvudvärk.. Vet itne om jag också har åkt på de E har eller om de bara är så.. Känner mig helt slut i hela kroppen.
jag blev lite nojjig för när jag var på förlossningen senast så började de ju med att jag FRÖÖÖS hela natten innan.. så vi får väl se om de blir nånting med av de nu då..

Elliot hade iallafall 38,3 nu bara och busar med sina saker här så vi får väl se om de blir värre igen på em..

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0