Fredag igen

Ja då va de fredag igen då!
Jag ahr inte gjort nånting vettigt idag alls.. Men de har behövts känner jag.. alltså att göra ingenting..
Om en timme ska jag gå och hämta Elliot ochs en blir de hem o fredagsmysa lite innan de är mat o sovdags för lillprins bus.
Sen när pappan kommer hem blir de fredagsmys igen! Pappan får inte glömma min cola zero bara! ;)

Jag ska fråga pappan den lkänsliga frågan om taklisterna sen idag.. ;) Om HAN tror att han kommer fixa dom inom en snar framtid eller om vi likväl kan inreda Nelli´s rum och sen ta taklisterna typ i soommar.. haha.. Då kan man iallafall måla på balkongen.. ;D För de är väl de som gör de lite krångligt, att dom ska målas först.. Dom är vita som dom ska men fel vit.. :/
Annars skulle jag vilja köpa byrån till lillasysters rum så jag kan börja plocka ner o tvätta kläder, för nu är de fan inte mer än 31 dagar kvar till BF! och jag tänker inte gå över BF så.. :P Att ha alla kläder tvättade och nerplockade i lådorna skulle kännas som en bra ide.

Sen måste vi inhandla såna där saker man inte tänker på! Blöjor tex! Vad kan de vara mer man inte tänker på?? förbrukningsvaror? hjälp nån?

Nelli måste ha lite lampor också.. taklampa och nån mer.. och vi skulle behöva lite lampor i vardagsrummet.. hm.. får tänka lite på de..

Kommentarer
Postat av: Carola

Salvor, puder, våtservetter, tvättlappar, kräkhanddukar, amningsinlägg?

Wiee snart är hon här!!!

2010-02-07 @ 08:11:50
URL: http://carolalola.blogspot.com

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0