Vad hände?

Idag hade vi alltså tid hos BVC kl.10. Och igår sa jag till Henke att det var bra att det var BVC i dag för då kunde jahg be dom där kolla i hennes öron. HOn har egentligen inte visat så mycket, pillat lite i öronen, men det tror jag hon för annars också. Men de va nånting som sa att jag ville ha det kollat. Iallafall så vägdes och mättes hon och jag sa frågade BVC-tantan om hon kunde kolla öronen. Men då sa hon att det var läkarkontroll ju idag så läkaren va ju på plats. Så hon gick och kollade om läkaren hade tid och vi skulle få komma in emellan två andra barn.
Läkaren frågade vad jag ville ;) och jag förklarade att hon sover som en kratta och pillar sig i öronen, och att hon vart sjuk med feber o grejs. Så läkaren kollade öronen och konstaterade då att Nelli hade öroninflammation... Så vi fick Penicillin utskrivet.

Jag säger bara TUR att man har ett sånt mammaöga! Det var nånting som inte stämde.. Nu kanske vi har en förklaring till våra härliga nätter.. Det bidrar säkert iallafall.. SÅ nu hoppas vi att en medicinkur gör henne frisk! :)

Men växer gör donnan iallafall. 9320g o 74,8cm!

Kommentarer
Postat av: Carola

Pluttskruttan då! Nu ska du se att nätterna blir som vanligt igen! :) Krya på henne! :)

2010-12-14 @ 21:59:15
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: Sväris

Kanske BVC börjat lära sej att lita till mammornas känsla för att nåt inte stämmer!

2010-12-15 @ 16:18:35

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0