Utmaning - Dag 13

Dag 13: En bild på ditt hem

Med den här utmanngen vill jag utmana alla som läser att lägga upp bilder på sitt hem! Jag vill se hur folk bor! Så lägg upp bilder och länka gärna så jag kan kolla! :D

MEn jag har några rum jag får komplettera med senare för jag har glömt att ta kort i flera dagar ;D
Så jag får återkomma en annan dag med sovrummen!


Badrum


Kök (med leksaker och toapapper som Ellito har dragit dit)


Mer kök. Och hallen när den precis fått nytt golv, så inga lister o grejer i hallen ;)


Vardagsrummet.
Mycket vackert planerat! Byrån gör det hela mycket praktiskt och lättåtkommet.
Den liggande hallmöbeln är väldigt funktionell! Funkar bra genom att hålla barnfingrar borta från tvn!
Soffan är perfekt som klädhängare!
Hehe :P Ja så såg det ut då hallgolvet byttes ut! ;) SÅ det ser itne ut så där normalt!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0