Trötta

Nu är maten i magen och disken avklarad. Elliot har också hunnitmed att säga att han vill gå och sova, men han får allt vänta lite till. Men jag förstår att han är trött.. vi har inte gjort mycket alls idag och det känns som om luften inne har alldeles för lite syre.. när barnen sover ska jag öppna upp balkongdörren och ta på mig största filten och byta ut lite luft här inne..  Sen ska jag ta tag i julklappar..

Nelli leker med en trakor som hon kör runt i hela vardagsrummet. :D Tänk att det kan vara så kul..

Nä nu blir det lite bus en stund och sen lite Ollibompa innan läggdags.

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Sv: Tack så hemskt mycket :D Brukar faktiskt kika in hos dig ibland, men nu var det länge sen sist, måste kika runt lite :D

2010-12-21 @ 19:46:39
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0