Telepati?

Jag skickade ett mess till mormor (min mamma) i morse om hon ville leka med Elliot en stund idag. Jag fick aldrig nått svar, men vid typ 9.30 kom hon hit och jag trodde hon läst mitt mess, vilket hon INTE gjort kom det fram sen.. Så hon bara kom hit ändå.. ;)
Hon och Elliot lekte ett tag på Elliots rum och sen bestämde dom sig för att åka hem till mormor och leka.
Nelli som sov en liiten stund på fm har nyss fått mat och sen har hon somnat igen.. Tempen har gått upp till 38,5, och jag hoppas den inte tänker stiga mer än så!

Jag ska vika sista tvätten som jag började med när Nelli sov tidigare, men hon sov ju så kort så jag han inte färdigt.. sen ska jag nog försöka ta tag i sovrummet så vi kan få in malm-byrån som stod i hallen förut in i sovrummet.

Jag är sååå nöjd över våran hall! Ska försöka ta lite bilder trots att det itne är helt färdigt. Listerna vet vi inte hur vi ska göra med än, kanske att vi får köpa nya. Och sen vill jag ha upp kasnke en canvastavla i svartvit på ungarna ovanför byrån! Det tror jag skulle bli tokfint! Vi får se.. :)


Elliot hjälper pappa sätta dit golvlisten

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0