Surprise!

Elliot snackade i ungefär 5 minuter sen blev han tvärtyst! Jag hoppas att han sover! Trodde det skulle bli liknande kväll som igår..-->

" HUR kan min stora veta att jag ska ha ensamtid nu?? Han har legat i sängen en timme och skrikit! "Mammis!! Mammisss! Maaamaaaa! Elliot är hungrig, jag vill ha glass!! Mammsi! Jag vill ha en glass, säger jag!"
Kan säga att han i detta hem fått glass ungefär 2-3 gånger i sitt liv.... Så vad han fått för sig är en gåta, dessutom så åt han... mycket mer än han brukar till middagen. ;)"

Så skööönt att han formodligen har somnat nu.. för om det hade blivit en till sån kväll hade jag fått spader!

Nu ska jag hämta kameran och tömma den så ska ni få bilder från dagen sen!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0