Sova!

Jag gick och la mig och somnade kanske till 23 i går. Förväntade mig att få in Nelli vid senast 01. Förvånad blir jag utan dess like när jag vaknar strax innan 06 och ingen Nelli ligger bredvid.. :P Jag har alltså i natt lyckas sova iallafall 7 timmar i ett svep! SKÖNT! :D Sen vaknade Nelli strax efter 06 och kom in och åt välling i våran säng och sen la hon sig på sidan och somnade på en gång igen.. Vi sov till 08! Jag önskar mig mera såna här nätter tack! :D

Får se om vi tar oss ut en sväng sen.. Måste ju ut, men idag är visst den mildare dagen av alla den här veckan.. så vi kasnke ska passa på idag när det bara är typ -10. Ser dock ut som kasnke kan bli lite mildare i helgen också.. Jaja vi får se vart dagen bär. Henke jobbar iallafall 9-19 så han kommer hem när barnen sover.

Nu ska vi leka!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0