Snart nytt år och nya tag?

Det roliga är att jag fortsatt gått ner om än vääldigt långsamt trots att jag äter en massa onyttigt och sånt.. Så motivationen att sluta med allt gott är inte riktigt där.. ;) Men jag ska börja lite smått och sen när det blir mer vår sätta fart ordentligt med motioneriet också!

Vi har haft en mysig förmiddag och ätit lunch.. Nu sover Nelli (och hostar så fort hon kommer i liggläge, stackars liten....) och Elliot kollar på Fåret Saun så jag ska försöka ta tag i förberedeser för dagen!
Vi kommer få hit en annan familj på fyra, där sonen går på Elliots avdelning på dagis och lillasystern är typ 2 månader äldre än Nelli! Så det ska bli superkul!

Men nu måste jag tillbaks till tjänsgöring.. Ha en underbar dag och kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Mormor´n

Gott Nytt År! Vi hoppas på att nästa åt blir lite friskare. :D

2010-12-31 @ 13:39:02
Postat av: Sväris

Kanske tur att Henkan glömde min vita damastduk med fyra småttisar! :D

Vi får väl starta etapp 2 i viktminskning efter nyåret. Vad sägs 10 kg till påsk? ;P

Ett riktigt Gott Nytt År till er alla!

2010-12-31 @ 16:21:45

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0