Pricken


Pricken!

Fortfarande inte nånting annat än bara prickar.. Han är helt som vanligt. :)
Prickarna är dom väldigt centrerade runt huvudet och i blöjregionen. Sen lite på mage och rygg och ingenting på ben och armar.

Idag sägs det att det ska vara typ 14-17 minus på dagen också så idag blir vi inne.. Annars hade jag som plan att gått till dagis (och lämnat Elliot utanför såklart) och hämtat hem lite saker.. Men jag tror inte nån av oss vill gå ut frivilligt.. Och allra minst fryslorten Elliot ;D

Jag ska nog försöka ta lite prickiga julbilder på barnen i tomte o pepparkaksdräkterna sen bredvid granen eller nånting.. får se om nån av dom går med på det.. Elliot är ju svårast! Annars får ni väl se en massa bilder på Nelli bara som vanligt ;D

Nu ska Nelli sova en stund och jag ska se om Elliot går med på att jag kollar på skidor på tv. ;)

Kommentarer
Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

Svar: Nej men det där smittar ju inte iaf, bara om man inte haft det förut så det är ju inte speciellt "farligt" liksom. Faktum är att jag i lördags skulle åkt till en som hade vattkoppar på sina barn för att smitta ner mina, men då fick vi ju åka och kolla på häst ist..

2010-12-21 @ 10:39:15
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0