Nytt i hallen?

Idag fick vi äntligen nya golvet i hallen! Och vi vill inte ställa tillbaks den hylla vi hade så vi är ute efter nytt..
Jag har gjort en liten skiss på nått som jag tror blir bra..
Där vi ska ha sakerna är mellan två dörrar så det finns begränsat med plats.. Sen måste det in en byrå också på en annan sida i hallen.

Henke va lite orolig över att det inte va så funtionellt. Men jag tror det både blir snyggt och funtionellt.. Vad tror ni?
Förvaring kan vi INTE få för mycket av.








Kommentarer
Postat av: Lindah

Tror det blir bra. Vi ska göra så att vi köper massor av lösa krokar och skruvar upp över hela väggen.

2010-12-05 @ 20:43:43
URL: http://www.grodfamiljen.se/
Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

Blir nog skitbra! Är allt från IKEA? Vi har ingenting i hallen och det där lät ju inte så pjåkigt.

2010-12-05 @ 21:21:09
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0