Nelli sover i bilen och jag sitter kvar me...

img_8600 (MMS)

Nelli sover i bilen och jag sitter kvar med henne. Pojkarna gick in och började laga mat. Vi har vart en sväng till Elliots doktor men han har inga andra problem än just all jäkla skit-hosta.. Så bara att härda ut... Får se om vi gör nånting åt hallen på em. Lister ska upp och sen inredas. Hallen är ju sånt man gärna vill få färdigt.. Jobbigt at inte ha nånstans att hänga av sig och sånt. Kanske får bli våran julklapp till oss själva att inreda hallen. Sen måste vi nån dag åka och köpa bilstol också.. Nelli behöver verkligen en stor nu.. Jaja.. Först ska sötnötan vakna och sen ska vi gå in och äta pannkisar! Sen får vi se vart dagen bär!


Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0