Middag

Elliot har beställt pannkisar! Ingen direkt MIDDAG, men va fan.. Det är ju jul snart ;D
Så idag blir det pannkakor i detta hem. Barnen blir nöjda iallafall!

Sen hoppas jag att barnen somnar fint på det och i tid för jag har en heeeel del paket att slå in och fixa med... Igår ville ingen av dom sova.. Vet inte riktigt vad som hände ;) Men det är väl sånt SOM händer..

Nu ska jag vispa till pannkakssmeten.. Det ska bli en tidig middag idag för båda barnen är nog trötta.. jag vågar INTE utmana ödet... ;)

Kommentarer
Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

Är det tidig middag 15.51? Brukar Elliot sova den tiden??

2010-12-21 @ 16:21:39
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Sara - Två barnmorsa med lite attityd.

Pannkakor är bra köpte jag på jobbet idag och ½liter glass... min dotter brukar önska pannkakstårta med strössel på till middag. men varför inte ibland?

2010-12-21 @ 19:45:16
URL: http://zasata.blogspot.com/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0