Julfest

Ikväll var det julfest på Elliots dagis! Elliot var väldigt förväntansfull och tyckte det skulle bli så spännande att få gå till dagis på kvällen! Och sen att vi skulle fika och sjunga gjorde bara saken sååå mcyket bättre! :D
Han va helt stissig när vi kom in till dagis och blev så lycklig över att se sina vänner som ju ocså va på dagis på kvällen!
Vi satt alla på golvet och fröknarna tog fram stora Skattkistan och så började vi sjunga alla sånger som barnen brukar sjunga på dagis. Elliot va som oftast längst fram fast jag och Nelli satt längst bak. Så kul att se hur modig han har blivit våran lilla fegis ;D

Han har också valt sina kläder själv idag. Han kollade på kort från förra årets julfest och då hade han tomtekläder, JUST DESSA tomtekläder, som han skulle ha på. Jag trodde dom var för små så jag sa till E att vi skulle prova dom. Dom var liiite liiite små men det märkte ju inte Elliot så han va glad att dom passade ;D


Elliot längst fram i mitten ;) Tomtenissen













Nelli lekte med sin blivande dagiskompis Lo-Viva! Så kul att dom verkar gilal varann!
Dom kommer få stå ut med varann ett tag sen ;D


Nelli galen och Lo ser ut att fundera på vad tusan Nelli håller på med.. ;)


Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0