Julafton i bilder

Jag tänkte dra igenom julen med hjälp av en del bilder och berätta lite om bilderna. :)
Så vi börjar med Julafton och dagen innan hos farmor o Knorre!


Dan före dopparedan så hjälpte Elliot till att klä granen :)


Sätter polkagrisar i granen..


Han ville gärna sätta alla polkagrisar på samma gren ;D Men då ramlade dom ju av av tyngden.


Granen med våra klappar under


Challe o Nelli på Julaftonsmorgonen :)








Elliot vill som sagt inte alls vara med men jag har tvingat honom.. ;)
Kläder har dom båda från Kameleont Design (Nelli strumpisar från HM.)




Lite bekymrad


Matdags! :D


NÅgra av julfirarna


Emil, Kerry o Nelli


Sen kom tomten! :D Elliot va överlycklig!


Hjälper tomten att läsa ;)


Nån kram fick han minsann inte, utan en klapp på axeln fick duga..


Ja vad gör man inte för att få upp sitt paket? :P


Dags att sova :)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0