It´s a beautiful day

Skitkallt! Säkert, men jag tänker inte gå ut idag. Jag och barnen får ha en innedag.. Skulle gärna gått ut faktiskt men jag tror vi har det bäst inne idag.

Vi har redan fixat fint i köket och dammsugit i övriga lägenheten. Elliot o Nelli leker litegrann nu och sen blir det väl mellis och en vila för Nellis del.


----------------

Oj glömde visst skriva färdigt och trycka på "publicera" ;)

Nu har vi ätit mellis och Nelli har vi precis lagt!
Funderar lite på vad vi ska göra på em.. Elliot vill gå ut.. men de är ju så kallt.. ;) Kanske vi kan gå ut och åka buss som han säger att han vill.. men vart åker vi då? hm.. kanske biblioteket? Äh vi får se.

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0