Boys II Men

Nu är det slut på daltandet! NU är det dags för min son att bli en man! Ta ansvar!

Från och med nu SKA allt som han tar fram, tas undan. INGA undantag! Han måste lära sig att plocka undan en sak innan han tar fram nya.

Han måste ta ett ansvar som storebror och sluta upp med att förstöra för Nelli och kasta i väg Nellis saker! Han måste förstå att vi alla kan samsas! Självfallet ska han å ha sitt och sina saker i fred också, men får han leka med alla Nellis saker så måste ju hon få KOMMA NÄRA hans.. Det bästa vore om vi bara kunde kasta "MITT" ut genom fönstret!

Elliot ska ta ansvar, men min hjälp såklart! <3

Kommentarer
Postat av: Sväris

Hmm, har en känsla av att mamman var ganska irriterad i skrivandets stund... :P

Självklart måste ungarna träna på att samsas, men, de är ändå inte så stora än nån av dem...

De blir det med tiden, det som känns som en prövning i dag är övergående, jag lovar! ;)

"Bara" lite tålamod så...

2010-12-17 @ 23:24:07
Postat av: Björk

Jag har kört stenhårt med wille sen han föddes det ångrar jag inte =)

2010-12-19 @ 09:20:15
Postat av: Björk

Jag har kört stenhårt med wille sen han föddes det ångrar jag inte =)

2010-12-19 @ 09:26:11
Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

Vi försöker här också men det är inte det lättaste!

2010-12-19 @ 12:58:16
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0