Älskade lilla flicka!

Nätterna blir bara bättre och bättre igen nu när hon fått penicillin! I snart 5 dagar har hon fått det och kvällar o nätter är så mycket mer hamoniska! Igår tex så vaknade hon ändå 2 gånger på kvällen men istället för som innan gallskrika och vrida sig och vara VÄÄÄLDIGT svår att få till att somna om, så räckte det igår med att stoppa in tutten och gunga liiite lite på sängen. Hon känns så mycket mer avslapnad.
Sen gick vi och la oss och vid kasnke midnatt så ropade hon inne från sig och jag gick upp till henne.. Men jag  måste vart sååå trött för jag tror itne ens jag provade somna henne i sin säng utan jag tog med henne in till oss och sen minns jag inte ens att jag la mig ner på kudden och somnade om...... Men sen vaknade hon vid 3 och hade tappat tutten. Och jag har alltid annars en extra ligger på sängbordet men jag hittade INGEN napp.. så jag fick lov att rota runt och leta efter nappen hon hade. Till slut hittade jag nappen och gav henne den och hon somnade på en gång igen. Sen vaknade vi vid 06 och då fick hon välling.
Annars har hon vaknat en massa och då har det inte gått att somna om henne.. hon har legat och skrikt och skrikit.. och till slut har jag gett henne välling vid både 05, 04 och 03 nån natt... Men nu som sagt sov hon utan problem till 06 och fick välling då och sen sov vi till 07.30.

Jag bara undrar HUR LÄNGE hon kan ha haft öroninflammationen egentligen..

Kan öroninflammation ligga länge och pysa eller blir det bara värre och värre till det spricker? För våra dåliga nätter har ju inte bara vart i en eller två veckor utan en aning längre än så.. Men att dom går över så här gör ju att man lätt tror att medicinen gjort sitt...



Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0