Värmen kom tillbaka

Puh! Ja, jag får inte klaga för visst är det skönt med sool! Men ack så varmt o svettigt! :)

På förmiddan idag kom mamma över och vi tog bussen ner på stan. Elliot var på dagis så vi hade bara Nelli med oss.
Vi skulle hitta lite smått och gått till Islands-resan, och hittade väl en del saker iallfall! :)
Men stövlar va svårt att hitta! Finns inga i min storlek.. Så i morn ska vi ut och leta lite stövlar! Vi ska nog åka en sväng till skokanonen och sånt på BÄckby och sen IKEA på Hälla.

Ringde precis till Porträttstudion också och bokade 6-månadersfotografering nästa vecka! :D SÅ kul! Så nu måste jag hitta den perfekta outfiten! Måste ju matcha med Elliots outfit som han hade då, eftersom dessa bilder ska hänga bredvid varann!
Är lite inne på en turkos/vit randig body från villervalla med en svart manchesterklänning till.. men jag är lite velig över om den svarta klänningen tar över.. men jag ska prova lite olika! Kanske att jag rådfrågar er läsare sen om råd.. får fota några outfitar och sen lägga upp ett kort också på Elliots 6-månaderskort så ni se vad de ska matcha till.. :)

Jaja, nu ska jag börha förbereda maten medans Nelli sover en stund!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0