Varför???!

Varför är det så svårt att komma i säng om kvällarna? Varför behöver man sova egentligen? Eh ja.. den sista kan jag ju svaret på, men de är så svårt i bland att få sig själv i säng. Så drygt att man verkligen behöver sömn.. :P Läste nånstans, möjligtvis i aftonbladet eller dylikt att folk som sover mindre än SJU timmar per natt löper mycket större risker att drabbas av hjärt o kärlsjukdommar (tror jag de va?).. Känns lite sisådär.. ;) Eftersom jag om jag lägger mig nu får MAX 7 timmars sömn.. troligtvis vaknar Elliot vid 06 och det finns risk att Nelli vaknar en gång tidigare för ett nappinstopp.. Aja skyll mig själv!
Snart börjar vardagen igen och då får man se till att komma i säng igen i tid..  (HAHA tror hon ja!)

Nu ska jag iallaflal gå och borsta gaddarna och hoppa i säng.
Vi syns i morgon! I morgon väntar en tripp till stan med fina Linnea och hennes yngsta dotter Ebba! Jag måste inhandla nån fin doppresent till kusin Saga!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Mm läste att man ska inte sova mer eller mindre än sju timmar.. prick sju är det som gäller!

2010-08-04 @ 12:25:48
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0