Trött o sliten

Nelli sov i sin säng.. ända till 02.15... Skit tänkte jag men jag tog in henne till oss då för jag orkade inte stå och greja med henne i hennes säng.. Trodde hon skulle somna på en gång igen som hon alltid gör.. Hon låg och knölade och höll på till 05 då jag gav upp och hämtade in lite välling som hon tog och somnade sen efter ett tag och sov sen till 07.30 med lite knöl.

Nu hör jag dock henne igen inne hos sig......
jag hade som plan att gå och sova nu för jag är SLITEN... så blogg får lida.. ;) Hoppas jag får henne att soman i sin säng och sova tills i morn bitti där...

Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

verkar som att alla barn trasslar med sömnen just nu...

2010-08-29 @ 22:08:07
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0