Tisdag!

Pappan lämnade Elliot på dagis och åkte sen och handlade. Nelli har precis somnat och jag borde ta och packa min resväska! Men täntke uppdatera lite här först. ;)

Igår blev väldigt inläggsfattigt men vi hade fullt upp hela dagen! Vi hämtade Elliot efter lunchen på dagis och sen åkte vi till Kungsör och sa hej till faster Mia. Elliot somnade på vägen dit i bilen och vi fick lov att väcka honom så han kunde träffa Mia! Han hade ju tjatat o tjatat om Mia! Vi var hos Mia bara en snabbis så vi fick väcka honom så han skulle få träffa henne. Sen åkte vi till Åsby och handlade lite kött att grilla (korv till Elliot) och så kollade vi ju självklart lite på djurnen också innan vi åkte till farmor. HOs farmor blev de bus som vanligt och sen grillade vi köttet o korven innan vi begav oss hemmåt! (bilder kommer sen)

Idag är de inte mycket på schemat förutom packning och försöka komma på vilken outfit lilla donnan ska ha i morgon på fotograferingen! I morgon är det redan dags! Förstår inte vart dagarna tar vägen!! Jag har ju inte hunnit prova lite olika outfits än på henne.. får se vad vi hinner med idag! :)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0