Sova

Nu ska jag ta min motionerade kropp och gå och sova! Mitt Wii säger att de är viktigt med sömn också! ;D haha
jaja för att vara allvarlig så är de hög tid att komma i säng någorlunda iallafall.. Men jag tänker nog läsa litegrann!
jag köpte "I en annan del av Bromma" på Maxii för 25 spänn så den ska jag nog se om jag kan läsa.., Ska nog köpa mej nån bok på bokaffärn.. Kanske jag och min mamma kan köpa några att dela på (???), så jag har nått att läsa på flygplanet och så sen..

Nu borsta gaddar o hopp i säng!

Kommentarer
Postat av: Sväris

Men Hanna, du vet väl att jag har många böcker som är helt gratis? :O Det är inte bara deckare! :D

2010-08-10 @ 20:15:18

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0