Sagas dop

Idag har vi haft fullt hela dagen! Pappan lämnade Elliot hos eva vid 11 och jag var kvar hemma och gjorde mig själv o Nelli färdig för dagen! Vi skulle alltså på min lillebrors barns dop!
Vi fångade upp min pappa och styde mot Sala där dopet skulle hållas. Vi kom dit med precis lagom tid över innan det skulle börja.
Pappa Robin, mamma Hanna o Saga var superfina och de va ett trevligt dop! Nelli hade första parkett och skötte sig SÅ BRA!
Efteråt fick vi smörgåstårta och sen fika, jag skippade dock fikat där! ;)
Sen åkte vi hemåt och lämnade av min pappa och sen åkte vi till henkes pappa och Marina o Andreas kalas, där Eva var med Elliot. Där åt jag dock lite tårta!

Idag har jag inte alls hunnit med att blogga och just nu har jag INGEN lust.. så jag får skämmas över mitt bloggande idag.. ;)



Min lillebror Robin, Hanna och deras Saga




Norrby Kyrka

Kommentarer
Postat av: Em

Var det Eric Hultby som döpte? :D

2010-08-08 @ 11:42:06

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0