Pressen på morsan

FÖr att sätta mera press på mig själv tänker jag skriva hrä i bloggen att de är färdigsnaskat i tid o otid! From i morgon MÅNDAG den 2 Augusti 2010 ska det i min mage icke få förekomma några sötsaker o onyttigheter! Jag måste ta mig själv i kragen och bli av med mina gravidkilon! Ja inte Nellis gravidkilon för dom har jag gått ner utan problem, dom va ju bara TRE! Men jag har kvar sen jag var gravid med Elliot och nu för de vara sluttramsat!
Jag har ingen motivation alls men jag måste plocka fram lite för nu blir jag bara sur o arg på mig själv.. Inga onyttigheter och promenader till att börja med. Och lite wii också, men de säger min sambo inte alls funkar..;) men lite wii-spel måste ju vara bättre än ingenting? ;)



Sluta tänka så! ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea "Moa och Ebbas mamma"

Då kan vi kämpa å peppa varandra! Å ta promenader tillsammans, alltid roligare att gå 2! Jag börjar oxå mitt "nyttiga" liv imorrn! Hejja hejja på oss :D

2010-08-02 @ 00:23:49
Postat av: Sandrah

Samma här.. nu MÅSTe något ske!!

2010-08-02 @ 08:27:15
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Lina

Usch, nu blir jag påmind om att jag också borde ta tag i mitt liv... Men det får bli i september...för mycket festligheter i augusti :-)

Men jag har börjar cykla till jobbet i alla fall...ca 7 km med en mördande uppförsbacke!!!

Lycka till!!!!



Lycka till

2010-08-02 @ 10:28:44
URL: http://Fam.Tennare.com
Postat av: Teres

Det klarar du!!! Sätt upp mål som inte är ouppnåbara - höj dem efter ett tag istället! Börja långsamt å sen rullar det på bara!!!



längtar till jag kan ut å promenera igen!!!

2010-08-02 @ 22:41:03
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0