Motion

Idag är jag stolt över mig själv.
Det började med att vi gick till dagis o hämtade Elliot, sen gick vi och pumpade vagnen och JÄKLAR va lätt de va att köra sen! ;D Sen gick vi förbi Henkes jobb och hem. Den svängen blev 5,5km. På vägen hemåt så blev vi jagade avc värsta ovädret! Men vi hann hem precis innan de börjae vräka ner regn, men åskan avtog innan den kom fram.

Ssen satt jag nu ikväll i valet och kvalet över om jag skulle gå ut den vanliga rundan eller inte.. Regnet strilade så fint och ja, allmänt trist va de. Men jag bestämde mig för att dra på mig regnkläderna och gå ut! Och de va tur för de va riktigt skönt att gå i regnet!
Så de slutade med att jag presterade lite mer än en mil idag! Skönt!

Hittils i veckan: 10,5 km

Kommentarer
Postat av: Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Aha se där!! Oj, har du gått en mil på en dag? Bra gjort. Längtar tills man kan börja promenera igen. Det är tungt nu! =)

2010-08-09 @ 20:27:40
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Duktigt av dig!!

2010-08-09 @ 21:12:22
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0