Fredag!

Ja då va de fredag igen! Och jag har klarat (nästan) en vecka utan sött och prommat nästan varje dag! Så de har ändå gått över förväntan! Igår va de dock tufft att gå hela rundan, men de måste ju självfallet kännas i kroppen när han går från ingenting till 5 km om dan  i RASKT tempo! Idag hade jag först som plan på att ha en vilodag, men eftersom jag kanske tom har TVÅ som vill med ut o gå så blir de självfallet en vända idag också! För bli en vilodag i morgon! De vore dumt att överansträng kroppen redan från början. om jag nu kan göra en sån sak. ;D

I morgon är det dop för kusin Saga i Sala! Ska bli härligt att gå på dop trots att de där med kyrkan inte alls är min grej! Jag tror faktiskt inte jag har vart på dop nångång! :O Inte som jag själv kommer ihåg iallafall!
DOCK vet jag itne alls vad jag ska ha på mej! Usch å fy, kan man gå på dop i mjukisbyxor? ;D
Jaja ska gå igenom min garderob sen när barnen somnat och jag vart ute o prommat!

Killarna är ute i lekparken en sväng och jag ska snart fixa lite mat, blir vårt nya fredagsmys TACOS idag igen.. Elliot verkligen älskar att få plocka på sig olika grönsaker o äta med chipsen så de blir nog kasnke en ny tradition! ;D

Sen är de ju så att en dag i veckan får man bryta mot lagen och idag är dagen D! Så när barnen sover blir det ett glas cola och lite smågodis!! Ååååh va jag längtar! ;D

NÄhä.. jag tror jag ska sätta fart o cutta grönsaker medans Nelli sover!

Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Va fin blogg du har!

2010-08-06 @ 20:15:54
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Min vecka har också gått över förväntan.. sprungit söndag-tisdag-onsdag-fredag och inte ätit något sött :) Jo idag, men idag är det lördag :D

2010-08-07 @ 18:44:15
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0