Vårdag

Elliot ligger till säng och läser en bok och somnar förhoppningsvis snart. Nelli är nyäten och sitter i babysittern här bredvid och skiter. ;D

Idag när jag o Nelli hämtade Elliot på dagis satt jag Nelli i bilstolen i vagnen och de funka fint!
Saken är den att jag har fått reda på att det finns en bilstolsadapter till P&T-vagnen som jag funderar över att köpa.
Dock funkar de utan adapter helt ok, förutom på den punkten när Elliot sitter under som för övrigt funkade kanon. Men när Elliot som sagt sitter under så blir de lite trångt i och med att man då man nu måste ha sätet framför i viloläge.. Det behöver man tex INTE om man har adaptern + att babyskyddet sitter fast ordentligt om man har en adapter.. Ja de är en del för o nackdelar, men de känns nog ändå som att en adapter skulle sitta fint.
Jag var in på Aros Baby i lördags när vi åkte från hästhoppningarna och frågade angånede denna, men dom hade inget inne men hon skulle ringa leverantörer och höra.. Så får vi se. Jag skulle vilja se och prova innan jag bestämmer mig.

Efter vi hämtat Elliot var vi ute i lekparken med mamma Linnea o Moa och hade massa mys o bus!

Nu ska jag fixa EN MASSA bilder så får vi se om jag hinner lägga upp ikväll!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Vilde brukar sitta i viloläge fram och Devin under och det funkar fint =)

2010-04-26 @ 19:48:51
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0