Sool

Jag och Nelli åkte ner på stan och till läkaren. Läkaren sa att Nelli lät jättefin i lungor och andning så täppan o rosslet sitter i hals o näsa. Så de blir till att traggla vidare med koksalt, och om några dagar kanske börja med nezeril igen om de inte blivit bättre.

Efter läkaren skulle jag käka lite lunch på stan när jag sprang på en gammal jobbarkompis och när hon fick höra att jag var på väg att äta lunch allena så tyckte hon på att jag skulle hänga med henen och hennes vänner och sagt och gjort! Vi hamnade på bredbar och käkade och pratade. Sen fick jag hasta in på ica innan jag tog bussen hem. Eller inte hem utan jag hoppade av vid dagis och hämtade upp Elliot.
Sen gick vi med Moa o mamma Linnea till lekparken och lekte och käkade lite mellis. Och som sig bör när de är såna här fina dagar så var vi ju itne ensamma i lekparken utan flera av grannarna var ute så de fanns barn att leka med. :)
Elliot va såå stolt när han vågade åka den stora kanan! ;) Han åkte den första gången "av misstag", han trodde nog den va lika kort som den minikanan han törs åka i den andra lekparken, så han åkte bara och såg mäkta förvånad ut när de gick fort! Men skoj tyckte han de va så han kunde knappt sluta åka sen! :D Så duktig så, mammas lilla fjomp! <3

Dags för lite bilder!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0