Skitmorsa??

Ja som den terribla morsa jag är så undrar jag om de blir människor eller monster av mina ungar?

Både Elliot o Nelli åt ur flaska från tidig lder, och from nu så sover Nelli på mage PRECIS som sin bror gjorde.. fy fy på mej, men VILKA glada och nöjda barn jag har! :D

Nelli o jag la oss vid 22 och hon somnade relativt fort (på rygg) men vaknar nästan på en gågn och håller på så LÄNGE. Vet inte om de kan vara den roliga musiken också som dunkar i väggarna från grannen, men hon höll på så fram och tillbaks i två timmar.. Somnar lätt men vaknar också så otorligt lätt.. Rycker till och blir klarvaken.. så vid midnatt tröttnade jag och provade lägga henne på mage, hon somnar inom bara nån minut och sover ÄNNU! :P Jag proppade in nappen när Henke gick in till Elliot och jag gick på toa vid halv 6, för då började hon röra på sig, men jag tror inte jag hade behövt de heller.. :D Så mage för hennes del också.. Elliot sov ju såå mycket bättre på mage han också.. eller snarare så att han kun de INTE sova på nått annat sätt.. Han låg på mage tom i vagnen..

Nu ska jag och Nelli ladda för en hel utedag I SOOOLEN och kolla på och fota hästhoppning! Morsan ska hänga på så de blir trevligt!
Papap och Elliot ska vara hemma.. vet inte vad dom ska hitta på! :)

Nu frukost och sen packa saker till Nelli och kameran + tillbehör! :)

ha en underbar dag i solen (eller regnet)!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Tycker man ska göra som känns bäst för sig själv och barnen bara man inte utsätter någon för fara så :) Du känner ju dem bäst så!

2010-04-24 @ 12:19:03
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Tessan

Min son sov också bäst på mage. När han var tre månader gammal blev jag så trött på att han hela tiden vaknade...jag var helt slut själv...så jag testade magläge och det var jätteskönt. För både honom och mig.

2010-04-24 @ 21:06:42
URL: http://www.krokkofin.blogspot.com

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0