Obejktiv

Jag funderar lite på att köpa de här objektivet: http://www.expert.se/Product/Product.aspx?id=2792233

Nån som har nån erfarenhet av det?

Jag har ju i dagsläget två, ett kitobjektiv (18-55) till min Nikon D50 och så har jag ett Tamron 70-300. Men nu håller kitobjektivet på att lägga av snart. De funkar ibland inte alls. Så jag funderar som sagt på detta Tamron 18-200, för att slippa bära omkring på flera objektiv om man ska iväg nånstans. Ja när jag fotar hästar och så kommer jag fortfarande att använda de andra tamron:en, men jag behöver ju ett annat objektiv också. Och till våran islandsresa måste jag ha nånting som funkar både nära och lite på håll!

Jag vet att de inte är nått SUPERDUPER objektiv,men de är jag inte ute efter heller för dom pengarna finns inte i dagsläget. Jga är övertygad om att det "räcker" för mig..

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0