Lunch avklarad

ENa barnet halvsover i babysittern i köket och de andra la jag precis till sängs så jag hoppas han somnar strax.
Vi har precis ätit våfflor, jag och Elliot. De är en favorit för hans del! Jag tackar väl inte nej jag heller! ;)

Sen när pappan kommer hem ska Elliot och jag åka till stan och träffa mormor och försöka handla skor till oss båda (mig o Elliot).. Nelli o pappan stannar hemma.

Igår tog vi en rpromenad till Hälla och handlade lite mat. Eller rätt så mycket. Sen kom faster Lindah och körde hem pappan o de handlade (inte planerat att hon skulle köra) så jag promenenerade själv hem, eller ja barnen hade jag ju med men båda sov så fint.. ;) Sen stannade vi ute och lekte och efter en stund kom mamma Marie o Linnea o Elvira ut och lekte med oss. :D
När vi sen skulle gå hemmåt ville tjejerna följa med upp och leka med Elliot så klart dom fick de!
Vi lekte och sen gjordes de majskolvar som vi mumsade i oss båda vuxna o barn.. ;)
Så tack för en mysig dag Karlsson/Persson!





Elliot har gått från fegis till modig.. ;) Han är allra längst bort där. UTAN mamman ;)


Kana idag igen!


Systrarna Linnea o Elvira


Inne o leker på Elliots rum

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Var är han? Ser inte på den andra bilden ;D

2010-04-16 @ 13:30:11
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0