Dålig stil

Ja de är lite dålig stil av mej att inte blogga mer! Men påsken har vart fullt upp varje dag och vissa kvällar och har de inte varit påskfirande så har jag nästan haft Nelli i famnen varje kväll för hennes mage tjorvar lite kvällstid.. men jag ska försöka bättra mej! :)

Påskafton kom mormor hit och åt lunch och fikade cheesecake. Barnen fick finfina påskägg! Elliot fick två tröjor o en bil och Nelli en tunika med byxor och en lekpryl. När vi sen fikat åkte Elliot med mormor hem till mormor och spenderade eftermiddagen och natten hos henne medans mamman o pappan o Nelli åkte ut till Tillberga och henkes slälkt och påskade mera. Åt påskmat och GODIS och umgicks. Spelade roliga spel som jag och Henke vann! ;) Var nått som hette typ Absolut Överens (?) där vi var ett lag tilsammans och vann överlägset! ;D Man skulle alltså läsa på ett kort texe "Vad som garanterat finns i en kvinnas handväska", och sen skriva upp då det första man tänker på, eller smartare, de första man tror den andre i laget tänker på och sen ser man hur många lika svar man har! ;)
De krävs alltså 8 år tillsammans och 2 barn för att vinna ;D
Vi blev kvar ända till 02 i Tillberga så den tanken att sova tidigt och sova längre (än när Elliot är hemma) gick lite i stöpet! Men de gör inget för vi hade superskoj!

Söndag vid 10 kom Elliot hem igen och vi åt lite lunch innan vi åkte hem till farmor o Knorre istället. Även där fick såklart barnen jättefina påskägg, Elliot tröja, tågbanebitar o kex och Nelli fick body o byxa + en bitsak. (Bilder kommer i ett annat inlägg på kläderna) Elliot lurade ut pappa o farbror Emil i trädgården och dom fick gräva bort all snö ur sandlådan, sen lekte dom och hade superskoj.

Måndag jobbade Henke först på dagen och sen vid fyra åkte vi hem till farfar och käkade mat och busade. Så vi har haft fullt upp!

Idag jobbar pappan, Elliot var på dagis och jag och Nelli var till BVC (bvc-resultat kommer också i ett annat inlägg), efter bvc gick jag en sväng på stan och köpte en sån tuff mumintröja på lindex på rean till Elliot. Ska se om jag får uppen bild på den också. Sen hittade jag på rean till Nelli också.. får nog bli bilder på de också för jag är så kass att förklara ;D


Sen ÄR det en ny design på gång.. jag vet att jag har sagt de ett tag men varje gågn jag säger de så hamnar vi på sjukhuset.. *fniss* så de är knappt jag vågar knysta om de... ;D

Nu ska jag och Elliot leka!

Kommentarer
Postat av: Teres

Ah - det spelet e superskoj!!! Jag spelade det me mina kusiner ett nyår (haha - Magnus jobbade tyvärr, men vi andra 4 hade superskoj! Nyktra var vi för den delen också!!!) Vi bytte lag så alla hade "varit" me alla - å mina lag vann JÄMT :-P Haha - var ju dock inte bara därför det va så kul =)

2010-04-07 @ 22:03:11
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0