Vad gör man?

Elliot kom med snutten på axeln, sträckte ut sin hand. Vi gick in till hans rum och han ställer sig vid sängen och lyfter upp ena benet som sig bör..
Aningen tidigt mot vad han normalt lägger sig men de handlar om typ 15-20 minuter.. men vad gör man? Inte kan man neka honom att gå och sova när han så tydligt ber om de. Sötnöt..
Första gången han verkligen ber om att få sova så.. normalt sett så är de ju inga problem alls när han ska sova utan han går in där när jag säger att han ska sova och lyfter på ena benet, så sova vill han ju annars också oftast, men aldrig bett om de så.. :)


Oj! Kom på nu! Jag blev så paff så jag glömde borsta hans tandar!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Aww så söt :D

2009-09-18 @ 19:58:44
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: mamma_marie

Hihi man blir trött av att vara ute hela dagen, nu när det är lite kallt med :)

Hihi hans tänder klarar nog att inte bli borstade en kväll ;) När Elvira somnar i soffan ibland när hon är helt slut vill man ju inte väcka henne endast för att borsta tänder, så då fuskar vi och jag bär henne direkt till sängen. Det lider nog ingen av :)

2009-09-18 @ 20:55:21
Postat av: Teres

Hihi - sötisen då!

2009-09-19 @ 21:32:56
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0