Slut

Har setat hela kvällen och märkt kläder och saker till klädbytardagarna... Så nu är jag helt slut.. SKa ta mitt pick och pack och hoppa i säng..

I morn ska jag o Elliot träffa mormor på stan på em. För oss gäller det att inhandla en födelsedagspresent, som fortfarande INTE är köpt.. ;)

Jag har redan läst ut boken "skadad", så jag ska försöka komma ihåg att ta med den till mamma i morn.
En väldigt bra bok, men va den berör.. Man bara vill springa in och pussa och krama och hålla sitt eget barn i famnen i hela dess liv..

Nu sova.. Eller kanske börja på en ny bok.. Om ja orkar..

NATTI!

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Joline ♥

Sv: Dom strular ju till det HELATIDEN! jag blir så less på dom!

2009-09-25 @ 20:02:52
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/
Postat av: Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

Ja man kan ju inte göra annat än att älska både färgerna och kvaliten på deras kläder =)

2009-09-25 @ 22:19:08
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0