Matlistan på DAGIS

Vecka 38

Måndag 14/9

Köttkorv, rotmos, tomater, ärtor

Tisdag 15/9

Kycklingfilé, potatis, sås, sallader

Onsdag 16/9

Fransk dragonfisk, potatis, sallader

Torsdag 17/9

Texmexbiff, bulgursallad, ris, salsa, sallader

Fredag 18/9

Italiensk ostsoppa, bröd, leverpastej

 

Detta är Elliots dagis matlista den här veckan. ELler egentligen så är de ett annat dagis, men jag tror dom har lika. Jag ville bara lägga de nånstans så jag kommer ihåg..
De är ofta den här listan som förstör våran lista.  ;) Härom veckan hade vi 3 av 5 dagar precis lika mat..


Kommentarer
Postat av: Teres

vi har samma mat på dagiset med!

Å ja - haha - heöt sjukt . vi lyckas också planera in samma mat!

2009-09-15 @ 22:24:36
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: Mamma

2009-09-16 @ 16:04:50
Postat av: mamma_marie

Vart ju nyfniken när jag läste att du har en blogg, och kikar in. Jättefint upplägg på sidan :)

2009-09-16 @ 16:06:01

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0