Mat i veckan

Tisdag - Elliot o jag åt matlåda med kyckling och pappan matlåda med makaroner o köttfärsås.. Mamman VÄLDIGT lat.. Jag städade faktiskt hela köket istället.. MIndre bra för fogarna, men bra för köket.. ;)

Onsdag - Mamman o Elliot åt bacon o broccoli-pastasås + pasta givetvis.. ;) Elliot gillar itne broccoli så han ska få slippa de ett tag fram över.. ;) Han fick lite majs till istället sen.. ;) Pappan åt på Spicey Hot (FUSK) innan han gick på hockey.

Torsdag - Idag blir de nånting med farligkorv.. Tanken va att de skulle bli gjord i ugnen med potatismos till.. Men jag ska söka genom nätet lite och se om jag hittar nått annat intressant.. ;) Återkommer med resultat..

Fredag - I morgon blir de tacos för vuxna och nån köttfärs-ris-ärtor-majs-variant eller nånting till Elliot.

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0