Måndag? nej tydligen inte.

haha fan jag har gått och trott att de va måndag idag av nån anledning! Jävla pucko man är! aja.. Har iallafall rett ut saken och kommit fram till att de är TISDAG hör o häpna! ;)

Nu är de förlossningskliniken på fyran.. SÅ dumt.. för de är ju mitt i dagishämtningen.. Dom borde flytta tillbaks de en timme så jag hinner titta innan jag ska hämta Elliot.. Men, men..

Nått annat som börjar idag på tvn är ju HELLS KITCHEN!! WEII!!! Men de är ju 22! Så då blir de till att hålla sig vaken.. för de MÅSTE jag ju bara se!

Hm.. jag kollar ju som sagt på förlossningskliniken nu.. Där ger dom en tjej magnesium för att stoppa verkarna för hon är inte så långt gången som hon sska.. hm.. och jag fick magnesium när jag blev igångsatt.. fast de för att motvärka  havandeskapsförftiningens bieffekter (kramper/överaktiva reflexer).. kanske därför också som jag fick lov att få värkstimulerande sen..? hm..


Jag skulle egentligen ta med mej Elliot till djäkneberget idag och träffat andra mammor, men jag pallar inte.. Jag har vart på stan på fm och de räcker på långa vägar.. Jag letade efter en sak, som jag INTE lyckades hitta! Å andra sidan vet jag INTE vad de är jag letar efter! SVÅRT!

Dock lyckades jag hitta braxer till mig! Jag är så trött på att gå i jobbingbyxorna, men får INTE in magen i mina vanliga jeans... Hade tidigare hittat typ leggings på HM som sitter superskönt.. MEN jag klan inte ha leggings till allt.. ;) Nu hittade jag EFETR MYCKET om och men ett par vanliga svarta braller.. Som är så sköna!

Dessutom så har jag bokat klipptid! Jaaa jag är trött på hela mig! Jag behöver inte va en slafsig GRAVID morsa.. Jag vill itne heller.. men jag har gått i mina joggingbyxor och bara satt upp håret på mornarna den senaste tiden.. Så nu ska de bli ändring!


Jag ska nog ta med mej mellis nu när jag hämtar ELliot så stannar vi ute ett tag,, man ska väl passa på när solen skiner..?

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0