Lilla du..

Jag känner dig då och då.. En liten krabat.. Hela vårat liv.

Du har oss, två förväntansfulla föräldrar, en underbar storebror och en knasig katt som väntar på dig.. Katten nog tyvärr aningen mindre än alla oss andra. ;)
Du har en farmor, en farfar, en mormor, en morfar och MÅNGA flera som kommer ställa upp för dig från dag ett.
Från den dagen du kommer se dagens ljus utanför min mage så kommer du älskas vareviga dag i hela ditt liv. Det finns kärlek här ute i överflöd som bara väntas på att få ges till dig.
Din mamma och din pappa vill hålla dig i famnen och titta på dig dagarna i ända.
Du har världens bästa lekkamrat i din storebror när du blir lite större, ni kommer bli ett. Han kommer vaka över dig och se till så att ingenting ont händer dig, och till hjälp kommer han ha ALLA som finns omkring dig.

Fortsätt väx, och ge mamma en spark då och då, så syns vi när de är dags.

Kommentarer
Postat av: yasmine yasminemodell och blivande mamma

söt grabb du har kraaaam

2009-09-09 @ 21:35:31
URL: http://www.yasminegill.blogg.se.se
Postat av: Sandrah

vad sött skrivet

2009-09-10 @ 11:30:57
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0