Hela helgen..

Så.. då var jag äten och glad igen.. ;)

Det har blivit ändrade planer för helgen. :) Pappan o Elliot ska åka med farmorn o Knorre till stugan och jag blir kvar hemma.. Alles allena..

SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT!

MEn ååå vad jag kommer sakna dom.. Kommer vara själv fredag-måndag.. Jag kommer ta det lungt..
Lördagen ska vi om vädret tillåter åka och kolla på folkrace på dagen på malma. De är med husvagnsrejs också :D Superkul. Sen på Lördag kväll blir de partaj hos Teres som fyller kärring.. ;) *fniss* Nej då men hon fyller år iallafall! Utöver det har jag INGA planer.. Ovh tänker inte göra mig några planer heller..

Kommentarer
Postat av: Teres

Pfnys!!! TANT e det ju ja fyller!

2009-09-11 @ 21:31:03
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0