Soooliga dag

Lunchen är intagen och solen skiner än från en HELBLÅ himmel.. Härligt!
Ska hämta Elliot om en timme på dagis och sen ska vi stanna ute och leka med Nea o Vira o mamma Marie! Och när de gäller "våran" gård här så är chansen stor att även nån annan dyker upp.. ;)
Ska ta med mig mellis ut också till Elliot så behöver vi inte gå in och ut igen.

I morgon är de föresten en vecka tills vi ska på rutin ultraljudet! :D ÄNTLIGEN får vi se våran lillunge igen! Jag håller mina tummar och tår för att allt ska se bra ut, och kanske kasnke får vi veta om de är en lillasyster eller lillebror??
VIkten ligger fortfarande på -3kg.
Jag rotade fram gravidjournalen till Elliot och skulle se nrä vikten vände med honom.. Gick ju ner 3 kg där också i starten.. Men de va väldigt klent ifyllt med vikt.. Men jag vet att jah hade gått upp 5 kg i v.35, och sen dom två sista veckorna gick jag upp 10 till! Men mest och enbart i vätska pga havandeskapsförgiftningen.

Aja som sagt snart dags att hämta min älskling!

Kommentarer
Postat av: Lindah

Åhhh vad spännande med UL. håller tummarna att ALLT är bra

2009-09-29 @ 13:18:18
URL: http://www.grodfamiljen.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0