Tiisdag

Jaa jag hoppas hoppas att vi redan är tillbaks på våra vanliga sovtider igen för vi fick väcka Elliot halv 8 idag!
Igår vaknade han ju 6! Men jag försökte lägga honom igen och sen gick jag och la mej och trodde han hade somnat.. Men han låg och pratade iallafall till halv 7.. ;) Tur de va min tur med sovmorgon! *fniss*
men som sagt i morse fick vi väcka honom.
Och i går kväll va se rätt så svårt att hålla honom vaken till 18.30 som vanligt.. Han va sååå trött pysen!
Vi borde ju ha haft den nya sängen nu till helgen när han är såå trött om kvällarna.. ;) Då hade han nog somnat utan problem.., men de tror jag ändå han gör sen när han får den nya fina sängen också.. Om inte annat har vi ett tag att få honom att sova tryggt  och säkert i den tills bebisen kommer. :)

Idag när jag hämtat Elliot på dagis ska vi åka ner på stan. Vi får kanske ta en snabb mellis nånstans och sen har Elliot tid hos läkaren. Dels för att prata om hans hosta och kräkningar och eftersom han då fick tiden nu så skulle han få sin 1½-årsspruta också om han va frisk.. och de är han ju.. Fast han rosslar., och hostar illa ibland om nätterna..

Nu ska jag äta frukost och sen blir de nog ett hopp i badkaret tror jag.. Jag har enhel del mer ont idag efter gårdagens rensning.. Trots att jag inte gjorde så mycket tungt, utan satt och gapa att Henke skulle lyfta där och lyfta den lådan dit.. ;) men ja.. så är livet för tillfället...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej o go morgon tjejen:) Här börjar vi också ställa om oss till rätt tid nu, äntligen!! Fortfarande lite småstök med nya sängen men går bättre o bättre för varje dag så det här kommer bli kanon till slut!



I kväll ska Astrid o Andreas vara själva med nattningen i nya sängen för första gången så hoppas de kommer gå bra, lite orolig är jag nog allt i mammahjärtat eftersom hon varit extremt mammig senaste dagarna sen sängbytet.



Hoppas ni får en riktigt fin dag, kram Jenny

2009-10-27 @ 09:42:33
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Carola

Ja denna dumma vintertid, jag är såå trött idag! Lina tjatar öronen av mig oxå.. ;D



Hoppas det går bra hos läkaren!! Kram från os

2009-10-27 @ 13:02:37
URL: http://carolalola.blogspot.com

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0