Svar på blodprov

Matilda- Mercedes mamma frågade om varör jag tog blodprov och här kommer svaret plus en hel del till..

Jag tog blodprovet för att läkaren va inte riktigt nöjd över mian järndepåer och ville kolla lite närmare och igen på järnvärdet och sånt.. Jag va där igår och tog provet och idag när jag var och hämtade Elliot så ringde min läkare..
Han sa att mitt järnvärde låg på 102 och att mina järndepåer va i princip obefintliga.. Han ord va "Du behöver inte hasta till sjukhuset eller ringa efter ambulans eller så MEN vi måste göra nånting åt det här."
Jag fick en tid på torsdag och då ska vi diskutera vad vi ska göra..  Jag lider alltså av anemi och vad man gör åt det?
Ja blodtransfusion är ett av alternativen.. dom resterande alternativen (som jag hoppas finns) ska vi alltså diskutera på torsdag.. Bara att hålla tummarna att vi snabbt får rätsida på de här..

Är de konstigt att jag ibland känner mig lite sliten? :P

Kommentarer
Postat av: Lindah

Håller tummarna att det finns andra lättare alternativ.

KRAM

2009-10-06 @ 18:34:35
URL: http://www.grodfamiljen.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0