SOOOL!!!

Jaaa tänk va lite sol kan göra! :D så glad man blir på eeeen gång! :D

I mrose gnnällde Elliot till och jag kollade klockan 6.10. Egentligen 7.10 ju och då är de ju normalt OK att gå upp.. Men nä tänkte jag och så gick jag in och la honom ner igen och gick ut.. Gick och la mig igen och Elliot förblev tyst.. Dock så kan ju jag inte somna utan låg vaken, och 6.40 kollade jag på klockan och suckade och insåg att pappans klocka snart skulle ringa... SEn somande jag.. ;) Pappans klocka hörde jag ringa litegrann.. men vi sov och pappan snoozade.. Sen sa pappan. NÄ nu måste vi gå och rycka upp ungen! Ja men då va klockan redan tio i åtta!
STRESS! Så upp, upp med ungen, i med frulle, på med kläder och iväg till dagis och till jobbet för pappan.. Allt innan tjugo över.. ;)
Men allt gick ju bra! hehe

Idag ska jag inte göra nånting.. Om solen fortfarande skiner när jag ska hämta Elliot stannar vi ute! Man måste passa på!

Sen ringde min mamma för en stund sen och funderade över om hon inte skulle åka till IKEA i morn efter jobbet istället för på lördag, för hon hade planer för helgen men hon visste inte riktigt NÄR i helgen de skulle bli, så för att slippa stressa då.. Och ja de passar ju perfa!
Jag ska till läkaren 13 och mamma skulle sluta tidigare (13) så när jag var klar hos läkaren skulle vi åka till IKEA och köpa sängen till Elliot bla! :O Jag får lite ångest över de hela.. men jag tror de kommer gå gallant! Och som jag skrev innan.. Funkar de inte gallant så har vi iallafall nu tid att träna innan bebisen behöver "TA" Elliots säng..

Så i morn blir de ner på stan, äta lunch med mamma Maria o Amanda och sen läkaren och sen IKEA.
Sen blir de till att skruva ihop sängen och jag tror nog vi låter helt wenkelt lElliot vara med och se vad somhänder, så får vi bädda och lägga Röda Hund och snuttarna och dom andra nallarna i sängen.. Ska bli spännande!

Nu ska jag nog snart kolla på Våra bästa år! Skitserie! ;D

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0