Soliga söndag!

Ja äntligen verkar de som om de blir lite sol igen! Härligt! Men de är kallt!

Elliot springer omkring och busar här. Pappan är i duschen och ska snart åka till jobbet. Själv tänkte jag sätta i gång med att göra lasange till lunchen för mej och Elliot och till middag till pappa.
Sen på em kommer nog mormor hit och hjälper mig hålla lite koll på ungen medans jag ahde tänkt och fota en massa fina höstbilder! Ja förståss höstbilder på ungen.. ;) men kasnke andra höstiga motiv också om jag hittar nått.
Sen lite senare på em så ska jag åka ner på stan och möta Maria (Amandas mamma) och vi ska gå på bio och se "Flickan som lekte med elden". INTRESSANT! Och kul! För de va evigheter sen jag va på bio tror jag! :D

Så ser dagens planer ut och vi får väl se om de är så dagen blir.. ;)

Jag lär iallafall börja med att byta bajsblöja känner jag...  :/

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0