Rubrikskit

Nu är vi hemkomna från IKEA.

Köpte hyllplan som jag skulle och så en ram till Elliots kort som jag hämtade på Åhlens förra veckan! Blir nog bra!
Sen kollade vi ju efter sängen som vi hade bestämt till Elliot MEN som har försvunnit från hemsidan, och den fanns kvar i affärn men vi frågade för säkerhetsskull och dom där sa att den inte hade gått ur sortimentet. Och skulle i allaflal finnas till nästa år.. Men de lutar iallafall åt att Elliot får den nästa helg! SÅ spännande. Då skruvar vi upp den på en gång, men har spjälisen fortfarande ihopskruvad ifall nått går fel. Så han hinner sova in sig ordentligt tills bebis kommer och vill ha spjälisen :) Skönt!
Sen har farmorn snappat upp att vi behövde en tripptrapp-stol och ville köpa de i julklapp, men en julklapp vi också får tidigare som tur är.
Vi har så snälla farföräldrar och släktingar.. Inte för att dom köper saker utan att dom ALLTID finns där. :) Idag har Elliot som sagt sovit hos farmor inatt och nu har vi vart med mormor på IKEA och snart ska vi åka hem till farfar o käka mat! :D
Min pappa finns också så han har en morfar också, men vi har inte alls den kontakten som vi har med dom andra. Men så har de alltid varit. Mina föräldrar har levt skilda sen ja va miniliten och jag vet itne annat, och att kontakten med pappa finns där men vi träffas inte ofta. Men som sagt så har de alltid varit och de är inget jag lider av. :)


Haha Elliot är så söt.. Tvn  är på och de blev fyran som hamnade på och de är ju repris på körslaget! Och han är verkligen engagerad!! Han sjunger och klappar händerna! :D Såååå SÖT! :D



Kortet från Åhlens

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Vilken fin bild på honom!!

Det är snostjarna på bdb som gör de tavlorna :)

2009-10-25 @ 14:22:54
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Gud så fint kort!!

2009-10-26 @ 20:32:08
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

Vilka fina kort!

Varför blev du igångsatt med elliot? :)

2009-10-26 @ 21:23:56
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0