Onsdag

I morse skrek Elliot till vid 20 över 5. Jag gick in och stoppade en napp i munnen på honom och han bara faller i hop igen och jag går ut.. jag tror itne han är helt vaken.. och kasnke att han somnar om ifallk jag väntar tillräckligt länge... men när kockan är 5 så vill manb ju bara sova.. ;)
Sen sov han till 10 över 8! DÅ blev de lite bråttom att hinna till dagis. ;) Men de gick bra! hehe han hade för första gången lyckats tända lampan från sin säng. :P Hoppas han har glömt de redan så han inte gör de om kvällarna eller så.. :P

Nu ha jag som ofta haft en vilo-förmiddag och inte gjort nånting vettigt. Så ska väl göra nånting snart.. Sen hämta Elliot så kommer farmor på eftermiddagen.
Så ska farmor o pappan ut och köra lite bil och sen ska farmor vara lite barnvakt åt Elliot medans vi åker ner på stan och äter lite gott och sen går på hockey! (med sittbiljetter :P )


Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0