Lördag

Jaa kvällen och natten va betydligt bättre än den förra! Elliot somnade utan problem. vaknade upp vid typ halv nio av hosta, men de va första hostan på hela kvällen. Jag var in och skulle ge honom vatten men han va knappt vaken, jag fick i honom lite vatten och sen la jag honom igen och gick ut.. han gnällde lite och hostade lite men somnade på en gång igen.. Sen sov han heela natten till 20 i 8! :D Happy mamma!
Sen mös vi en stund i våran säng så vi gick upp kvart över 8.. helt okej!
På fm har vi inte alls gjort så mycket. Och nu har vi ätit lunch och nu har jag lagt Elliot.

På eftermiddan kommer mormor hit en sväng. Annars har vi inga planer för em heller. :) Soft lördag helt enkelt..
Vi väntar väl in ovädret helt enkelt.. (fast de kommer nog mera norröver, men lite regn kanske)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0